2010. október 26., kedd

I need some pause!!




Itt vagyok már...
És tényleg...már majdnem 5 hónapja vagyok itt, és most kezdem érezni, hogy én sem vagyok fáradhatlan... :(
No nem kell aggódni, minden oké, csak már nagyon vágyom valami másra...
A gyerkőceim tündérek, és anya is, de most már tényleg jó lenne egy kis pause.
Bár most nagyon izgatott vagyok, szombaton nagy Halloween-ezés lesz... :) Vámpírnak öltözünk (Szilvi, Bea és én). A ruhámat, a sminkemet és a fogaimat anyától kaptam, egyenesen New Yorkból hozta nekem!
Most épp négy gyerekem van...anya meg persze bulizni van a barátnőivel. De tartom a frontot, és holnap is ezt fogom tenni, mert már valamit megint ünnepelnek ezek a népek, és nem kell suliba menniük. Már csak abban bízom,ha nem lesz suli, akkor tenisz sem...
Kakas hazament... :'( De a csajoknak hála, nincs időm unatkozni! Ezúton köszönöm minden kedves résztvevőnek a szíves közreműködést!!!!! (L)
A múlt hetem szabad volt-bár ami azt illeti, kipihenni magam, nem volt elég hosszú idő. (És ez nem panasz, ne gondolja azt senki!!!)
Vasárnap Szilvi nálam aludt, hétfőn reggel megvártuk, míg anya hazajött Delhiből, lefeküdt aludni, majd délután kettőre kimászott az ágyából, és még épp a fogát mosta, amikor mi elhúztuk a csíkot. :D (Ja, egyébként őszi szünet volt a kölköknek, ezért kellett addig maradni).
Hétfőn Szilvivel chips-, gumicukor-, és marshmallows-zabáló napot tartottunk... :D A gyomrommal ellentétben én jól bírtam!!!! :D
Este filmnézés, dumaparty következett, majd VÉÉÉÉGRE sikerült az, ami már oly' sok ideje nem: KIALUDTAM MAGAM!!!!! :D
Ennek örömére este el is mentünk Eszterhez, vittünk bort (de sajnos nagyon bor íze volt, és nem volt hozzá kóla), de azért jó kis sleep over party volt.
Még aznap kaptam anyától egy sms-t, hogy elég, ha hétfő reggelre hazamegyek, így aztán hirtelen felindulásból felhívtam Ágit...és másnap már ott is voltam nála :D
A marshmallows és a chips természetesen ott is bejátszott, de most sikerült végre nem hányásig zabálni magam! Fejlődök!!! Már majdnem tudom,hol a határ... :D
Nieuw-vennepben aztán volt móka és kacagás... Mindig azt hallottam Ágitól,hogy milyen unalmasak ott a hétköznapok, és hogy milyen gagyi az a város, de mostmár ő is rájött, hogy csak egyedül az :DDD A gyerkőcei tündérkék (1 és 3 évesek), és nagyon élték, hogy hollandul beszéltem hozzájuk, persze azt ők nem tudták,hogy már az első kettő ott töltött percemben kimerítettem a holland tudásom :D
De tisztába tehetettem őket, és ez bármily' meglepő, örömmel töltötte el a szívemet, mert az én is tündérmogyorómra gondoltam, akikkel mindjárt találkozhatok....csak jönne már az a télapó...
HIÁNYOZTOK JÁZMIN, BLANKA, ADÉL!!!!! :'''(
Na de mostmár félre a szomorísággal...
Szóval pénteken hazajöttem Wassenaarba, rögtön megrohamoztam Szilvit és a barátját (aki itt töltötte a hétvégét), főztünk finomat, este Ace Venturát néztünk, a kislánya ágyában aludtam, másnap pedig átmentünk Rotterdamba piacra. És végre megtaláltam álmaim csizmáját is ott, amit meg is vettem, így megvan az ötödik itt vásárolt pár cipőm... HIHI
Piacolás után egy nagyon gyors városnézére invitáltam őket, de már akkor rájöttünk, hogy ez volt a leghülyébb ötlet, ami csak eszembe juthatott... Kb. 6-8 celsius fok, viharos erejű szél, szakadó havaseső...de túléltük... :D
Szombaton estére megebszéltem a találkát Beával és Eszterrel, így egy újabb sleep over party következett... és ezúttal vettünk a borhoz kólát is ;) Jól is éreztük magunkat! :D
A mellékelt képek, és a hangfelvétel is ezt bizonyítja:
És asszem ezek mindent elárulnak HIHI...
Vasárnap délben sikerült is felkelnünk, majd hazajöttem, és végre tudtam beszélni a szeretteimmel! Csak apucikám és nagyikám hiányzott!!!!!
Tehát ez minden, ami történt velem, legalábbis a közelmúltban ( mert már megint lusta disznó volt, és a többi már homályba merült).
Jelentkezem, as soon as I can!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon lököttek vagytok :) Tetszett a produkció - Friderikusz is biztosan nagyra értékelné ;)
    Mi is várjuk nagyon december 19-t, jó lesz végre megszorongatni. A következő szkájpolásba Aput is bevonjuk, majd megszervezzük jó előre.
    Millió budli addig is!
    Dinka-Sonka

    VálaszTörlés