2010. október 7., csütörtök

Beás

Igen , már megint régen írtam. Nincs mentségem rá...Lusta disznó vagyok... :D
Szóval dolgozgatok, dolgozgatok. Semmi különös nem történt velem, azt hiszem, már teljesen hozzászoktam mindenhez :D
Az időjárás pocsék, nagyon hideg van már több mint egy hónapja, a kaják még mindig rosszak, de már megszoktam ezt az ízvilágot, a gyerekeim tündérek, imádom őket, a munka laza, de nem unatkozom.
És a legfontosabb történés, megérkezett anya barátnőjéhez az új au-pair lány! Ő a Bea, és imáááááádom!!!
Ma voltunka tengernél, megmutattok neki Szilvivel, meg egyébként is, minden nap együtt lógunk, mert gyalog tíz, biciklivel 3 perce lakik tőlem :D
Múlt héten csütörtökön voltunk először együtt Hágában. Mi úgy terveztük Szilvivel, hogy bicóval megyünk, de beszart az időjárás, és szakadt aznap eső. Au-pair fizetésből meg ugye, nem nagyon futja buszjegyre ;P, így hár mit volt, mit tenni, megkérdeztem apától (aki csodával határos módon itthon volt) -mondjuk csak azért meg anyánk megint New Yorkban hesszelt-, tehát megkérdeztem tőle, hogy esetleg, nagyon véletlenül...megy-e be ma Hágába...
De a válasz már röhögve jött...: Nem terveztem, de szívesen beviszlek titeket :D:D
Úgyhogy Audival mentünk Hágába...csak így lazán...
Na haza persze már busszal jöttünk...egye-fene -gondoltuk- ennyi belefér :P
Azóta még kétszer voltunk ott, ez nem is rossz teljesítmény ahhoz képest, hogy Bea csak múlt hét hétfőn érkezett :D
Szóval minden szép, minden jó...
Viv az előbb idejött, és megkérdezte kinek írom, mire mondtam neki, hogy a barátaimnak, úgyhogy ide kell írnom, hogy azt üzeni: "Hello!" :D
Ma tárkonyos ragulevest csinálok vacsira...kíváncsi vagyok, mit szólnak hozzá...eddig úgy vettem észre, bejön nekik a magyar konyha! Úgyhogy büszke is vagyok magunkra :)
Na megyek is, előkészítem!
Próbálok jenetkezni hamarosan!És akkor Paul kedvenc magyar köszönésével búcsúzom, amivel ő szokott nekem reggelente a suliban, és lefekvés előtt: Pussz-pussz!

3 megjegyzés:

  1. Szia Hugi!
    Örülök,hogy írtál és minden oké veled.Mi is jól vagyunk a "gyerekeimmel".Örülök,ha sikere van a családnál a ragulevesemnek.millió puszika:Anyama

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de édesek. Meg kell zabálni őket :) Végre hogy van valami hír felőled :))) Holnap jön hozzám Emma és Andika meg a nővérünk is itt fog nálam aludni, mert tovább képeződik. Igazi csajos hétvége lesz, már nagyon várom:)))) Jöhetnél Te is :)
    Just a short message to reply to Viv : Hello Viv :) Greetings from Hungary :))))
    Pusszpussz Kistesonka!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Virág!

    Igen, már egy ideje eljutott a tudatomig, hogy követed a blogomat, csak a köszönéssel maradtam el... jócskán.
    De ezennel pótolnám: Köszönöm!
    Lenne pár kérdésem is, de majd megtalálom a módját a személyesebb kapcsolatnak!
    És ne légy lusta!!! Irj!!!

    VálaszTörlés